dimecres, 24 de febrer del 2010

EL MEU PETIT ARMARI, EL MEU PETIT MÓN


L’artista Antoni Clavé va composar uns armaris amb detalls a l'interior i nosaltres també ho hem fet: hem elaborat el nostre petit armari, el nostre petit món. Una obra d’art que engloba el nostre estat d’ànim, els nostres gustos i aquelles coses, moments o persones que han sigut o són importants en les nostres vides. A continuació, vam exposar un per un els nostres treballs i vam poder conèixer una miqueta més als nostres companys.

El procés de les nostres creacions artístiques:



A continuació, el resultat final:

 
Vulcanos! Estic molt i molt contenta amb les vostres obres d'art, han quedat maquíssimes!! A més, ha sigut un treball d'emocions molt interessant. Espero que hagueu gaudit de l'activitat. Fins demà!
 
Noemí

17 comentaris:

  1. Hola l'activitat de el meu petit armari va ser molt xula i molt divertida.

    La Noemi va activitats molt divertidas i entretenides

    Bueno Adeuuuu

    ResponElimina
  2. La meva capsa es la mes bonica de España

    ResponElimina
  3. Hola soc el cosi de la Juani e entrat al bostre bloc y maencantat multisim perque magrada molt els volcans.

    ResponElimina
  4. i tambe cunec ala Janira perque es amiga de la Juani

    ResponElimina
  5. Tanbe ebist las bostres caixes son molt boniques i tanbe las afotus i managradat molt

    ResponElimina
  6. M`agradat el vostre blog nes de 6è.

    ResponElimina
  7. Quin gran treball, nois!!
    M'ha agradat moltíssim.
    Noemí, felicitats!! Has fet un gran treball.

    ResponElimina
  8. Alba (la senyu de música)26 de febrer del 2010, a les 18:14

    Noemí! Quin treball més xulo, i quin resultat més impressionant, si és que sou uns artistes!
    Apa, fins dilluns!

    ResponElimina
  9. Las fotos molan maso.
    Noemí has fet un bontreball.

    ResponElimina
  10. us ha quedat molt bonic nens i nenes de sise

    ResponElimina
  11. Gràcies a tos però el mèrit no és meu!! Els artistes són els vulcanos, que han treballat molt en aquesta creació artística!! I jo estic molt satisfeta!

    Fins demà!

    ResponElimina
  12. Raquel (Ex-senyu de 1r al Santiga)1 de març del 2010, a les 20:58

    Hola, ja m'han estat informant de que estaveu treballant a l'Antoni Clavé. No se si sabeu que la Rosana i jo ho vam treballar l'any passat amb els nens de 1r, i em va agradar tant que jo aquest any he repetit amb els nens que tinc ara a 2n. Però em quedaré amb les ganes de fer l'armari. Us han quedat molt xulos, si que sou uns artistes.
    Petons

    ResponElimina
  13. GRACIES ,SI TAN T'HA AGRADAT DONS FESLA A LA TEBA CASA

    JEJE

    ResponElimina
  14. Les nostres caixes son les millors Noemí tenim que rephetirlo un altre vegada perque aquesta activitat a estat molt xula an que em estat casi 2 trimestres FINS DEMÁ¡addeeeuuuu¡

    ResponElimina
  15. Gracias Jordi per sillar la Beteria

    ResponElimina
  16. La vritat es que us a quedat molt bé, es nota de que us eu esforçat molt m'agraden molt les vostres caixes
    FINS UN ALTRE!

    ResponElimina