dimarts, 2 de març del 2010

TOCANT LA GUITARRA ELÈCTRICA

A música hem començat a aprendre coses sobre la música moderna, els diferents estils que han anat apareixent i els seus instruments més característics, la guitarra elèctrica, el baix elèctric i la bateria.
La setmana passada la Lorena (senyu de P5A) va venir a ensenyar-nos la guitarra elèctrica, com funciona, com sona!!! Moltes gràcies Lorena!!

  
Les mestres ens van obsequiar amb una cançó dels Beatles, "all my loving, lai-lo-lai-lo-lai..."


Després tots vam poder tocar-la i sentir-nos UNS ARTISTES!!
 

I les mestres...les que hi eren, les que van haver de marxar (Noemí...) i els que passaven per allà (ei, Rubén)



Espero que us ho passessiu bé i que aprenguessiu algunes cosetes d'aquest instrument!!


19 comentaris:

  1. Que xules les fotos!!! Penso que va ser una sessió molt divertida i original! Vulcanos, aprofiteu "a tope" les classes de música! Ja m'hagués agradat a mi poder gaudir de classes de música com les que prepara l'Alba!

    Per cert, què penseu de la música? M'agradaria saber les vostres opinions. Us deixo la meva:

    A mi m’encanta la música. Què seria de la vida sense la música? Si avui dia vivim en una societat que veu música per tots els seus porus! Penso que mai va haver-hi més música que avui. Ella ens envolta per tot arreu. És com l’aire. Sembla que amb la música el món és més digerible; fa sentir nostàlgia, alegria i inspiració. És fàcil abstreure’s i recórrer el món interior ja que la música és record, és present i et prepara pel futur. És un regal, és quelcom que vols compartir amb algú quan dediques una cançó i és un regal propi quan vols que t’acompanyi a tot lloc. I fins i tot ja és fa musicoteràpia per ajudar a aquelles persones que ho necessiten, quelcom realment interessant...

    ResponElimina
  2. A mi mea gradat moltisim la actibitat que a fet la Alba

    ResponElimina
  3. Noemí,a mi també m´agrada la música.
    Ella ens anima,ens fa plorar,ens fa riure i sobretot ens fa gaudir.
    Però el millor es quan una cançó sigui de qualsevol estil t`arriba al cor.

    ResponElimina
  4. Hola la activitat de la guitarra electrica ba ser molt divertida i molt xula

    Bueno Adeuuuuuu

    ResponElimina
  5. Aquesta actibitat a sigut molt divertida


    ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU

    ResponElimina
  6. La activitat va ser molt xula espero tornar-la a repetirla moltes gracies Lorena!!

    ResponElimina
  7. the photo is beautiful and i love it. It is very baeutiful and ilove it beacause that is my first day i play an electric guitar.

    ResponElimina
  8. M´encantat tocar la guitarra electrica moltes gracies Lorena

    ResponElimina
  9. Moltes gracies Lorena per dedicar la teva estona lliure amb nosaltres i ensenyarnos tantes coses, tambe ens vas deixar tocar la teva gutarra electrica, a per cert, mola molt tocarla i es mes facil que la guitarra espanyola.

    ResponElimina
  10. Alba gracies per possar les nostres fotos al blog,Lorena gracies per dedicar-nos la teva hora lliure.

    ResponElimina
  11. Noemi per ami la mùsica es molt.

    La Mùsica arriba als sentiments , com cuan escoltas una canço d'amor arriba al cor i recordes a una persona que esta lluny de tu o que ya no esta.

    Ami m'agrada tot tipus de mùsica menys el flamenc

    Bueno adeu

    ResponElimina
  12. Christian Caucota Galan4 de març del 2010, a les 12:45

    Aquesta estona a sigut divertida gracies per haver-nos ensenyat la Guitarra elèctrica en la teba estona lliure.

    ResponElimina
  13. Per mi la musica que escolto es la raó del meu caràcter quan estic trist escolto musica de me rap però de sentiments o de la tristesa. Quan estic feliç escolto musica de gresca i diversió. Un mon sense musica es per mi com un riu sense aigua.

    ResponElimina
  14. Per mi la música és somni, companyia, record, riure, llàgrimes, una història que t'expliquen, un sentiment que t'arriba... jo necessito la música, tant com les paraules, tant com el silenci.

    ResponElimina
  15. Noemi per mi la musica no es tant important com tu pero quan m´agrada una canço no puc deixar-la de cantar-la o escoltar-la per cert molt bonic el teu comentari addeeeuuuu

    ResponElimina
  16. Tens raó Meri , sobre que algunes musicas arriven al cor,i m'agradat molt el teu comentari

    ResponElimina
  17. Alba (la senyu de música)4 de març del 2010, a les 18:55

    Per mi la música ho és TOT! és la meva professió, és el meu "hobby", és la meva afició. Jo, Rosana, també necessito la música.
    La música m'acompanya des que era petita ja que a la meva mare li agradava molt, d'ella vaig aprendre a valorar la música del seu temps i també a entendre millor la música clàssica que, evidentment quan jo era adolescent no m'agradava gens! Gràcies a la meva mare vaig començar a estudiar música i davant meu es va obrir un gran món de sons. I ara sóc profe de música, si ho veiés...

    La música m'ha ajudat en molts moments, i, igual que el Pablo, crec que els nostres estats d'ànim influeixen en la música que volem escoltar en cada moment, sigui de l'estil que sigui perquè la varietat ens fa rics!!
    Apa, ens veiem dimecres!!

    ResponElimina
  18. hola som la Cristina ,la Miriam,l´Alexandra i el Juan poseu mes fotos i tambe jocs i fotos de 4t i 5e i que surtim guapos

    cris, miri, alex , juan

    adeu

    ResponElimina