dimecres, 10 de març del 2010

TOQUEM LA BATERIA

Nois i noies!
Seguint amb les audicions sobre instruments de la música moderna, avui ha vingut en Jordi per tal d'ensenyar-nos el seu instrument, la bateria. 
Espero que ho hagueu après moltes coses i que hagueu disfrutat!!

Si en algun moment de la vostra vida voleu aprendre a tocar aquest impressionant instrument, ja podreu dir que la vostra primera lliçó la vau rebre a l'escola, amb en Jordi! I aquí teniu les fotos perquè tingueu un bon record!


I les "profas", mireu quina cara la Noemí!!!! que l'altre dia no va poder tocar la guitarra!!!
 

10 comentaris:

  1. Que xula la classe de bateria! Penso que ha estat molt i molt bé! Moltes gràcies Alba i Jordi!! Per cert… Quina cara faig a la foto!! Cara de “ups... què toco primer?” jejeje

    Petonets!!

    ResponElimina
  2. Aquell noi era molt simpatic i em va ensenyar moltes coses que avans no savia , a sigut molt divertit.


    Posdata:
    Aqui falta la Rossana:(

    ResponElimina
  3. Ja, ja, ja... Vaig veure que ho feieu tan bé que em va fer vergonya intentar-ho. Espero tenir una altra l'oportunitat si torna en Jordi.
    A mi també em va agradar molt l'activitat i des d'aquí li dono les gràcies a l'Alba i a en Jordi per haver-nos fet gaudir tant.

    ResponElimina
  4. Alba (la senyu de música)12 de març del 2010, a les 18:17

    Bueno, bueno... doncs haurem de fer venir en Jordi una altra vegada, no? jeje...

    ResponElimina
  5. Molt Bones!

    pel que veig als comentaris vàreu sentir el mateix que jo! m'ho vaig passar d'allò més bé!

    una abraçada per tots i totes! una experiència genial!!

    Per cert: el que va inventar el pedal del bombo i el peu de caixa va ser en Ludwig.

    FINS LA PRÒXIMAAAAA!!!!

    ResponElimina
  6. Aquella clase va estar divertidisima espero que torni el Jodri i tambe la Lorena que toqui la guitarra i fem un consert de bateria i guitarra. addeeeuuuu¡

    ResponElimina