dijous, 18 de febrer del 2010

Autobiografia d'en Reda

Vaig néixer el 29 d’agost del 1998 a Fes, una ciutat molt coneguda del Marroc per les coses tradicionals.
El meu pare estudiava geologia i la meva mare anglès.
Com no van trobar feina vam venir a Espanya l’any 2000.
Al setembre del 2001 vaig començar P-3 en un col•legi que es diu Cervantes, en Barcelona.
Un any després va néixer la meva germana Salma a l’hospital del Mar. Quan vaig acabar 1er ens vam traslladar a Sta. Perpètua de Mogoda.
En el barri on vivia abans, a Barcelona, no tenia molts amics, però en canvi quan vaig arribar a Sta. Perpètua en vaig fer molts.
A l’estiu de 2006 la meva germana i jo vam anar al Marroc a passar les vacances i a visitar la família. Ens va portar el meu pare i va tornar tot sol cap a casa. Després de tres mesos em van venir a buscar la meva mare i el meu pare, i vam tornar tots junts a Espanya. M’ho vaig passar molt bé.
En tornar vaig començar 2on a l’escola Santiga i la meva germana P-3.
Ara estic fent 6è i ja he fet la inscripció per anar a l’institut el proper curs. Em sento molt bé a Espanya i m’agrada molt Sta. Perpetua.
M’agrada més viure aquí que al Marroc, però de tant en tant m’agradaria anar a visitar la família. Aquí la gent em tracta molt bé.

Reda Azoulay

4 comentaris:

  1. La teva vida es molt interesant Reda però perquè no as posat mes coses sobre la teva germana?

    ResponElimina
  2. Això de la autobiografia del Reda es molt entretenida

    ResponElimina
  3. Hola Reda esta molt xula la teva autobiografia

    M'agrada molt el text


    Bueno adeuuuuu

    ResponElimina
  4. Alba (la senyu de música)19 de febrer del 2010, a les 18:11

    Reda, que interessant!
    Jo he estat a Fes!és preciós i tota la medina antiga fa olor de pell! però el que més recordo és el mal de panxa i les "cagarrines" que vaig agafar i que no vaig parar de menjar arròs de color groc! uix...

    ResponElimina