dijous, 18 de febrer del 2010

Diari d'en Reda

Dissabte 28 de novembre del 2009
Avui m'he llevat amb el peu esquerre.Tot el que he fet, m'ha sortit malament.A les 8:00 del matí em tocava fútbol, havíem de guanyar el partit fos com fos.
Era un partit molt important. El defensa número 5 era molt alt. Quan li anava a treure la pilota, jo sempre acabava pel terra. Vam perdre 4-2, no m'estranya, eren bonísims!
Per la tarda vaig anar al parc. Estàvem jugant i em vaig caure. Em vaig fer molt de mal en el genoll, i pensava que no tornaria a caminar mai més.
Després van venir dos nens grans i volien jugar amb nosaltres, però jo no volia que jugessin."El matón" em va insultar i em va fer una cara que em van venir ganes de marxar correns.
Al final, evidentment, si que els vaig deixar jugar.
Avui ha sigut un dia horrorós!

5 comentaris:

  1. Ahhhh!!! Aquest blog comença a tenir vida pròpia!!! Molt bé Reda, ho teníem pendent.

    ResponElimina
  2. Reda si continues dien la teva historia et coneixarem de momeria!!xD esta molt bè redactes perfectamen!!

    ResponElimina
  3. Esta Molt Bé El Diari

    Bueno Em Tinc D'anar


    Adeuu

    ResponElimina
  4. Noimi Grasias per esa el trabajo Gracia Mol

    ResponElimina
  5. Aver si algú s`anima i fa un altre diari.

    Petonets a tots.

    ResponElimina