dimecres, 28 d’abril del 2010

Sortida a Olot: museu i volcà de Montsacopa

A la sortida d'Olot vam aprendre moltes coses relacionades amb el tema que estem treballant aquest any, sobre els volcans i la tectònica de plaques.
Ja us vaig felicitar en el seu moment perquè us vau portar la mar de bé, ajundant-nos amb els petits, escoltant amb atenció el guia del museu, demostrant el que ja sabeu i tot allò que encara us interessa... Gràcies! Quan voleu sou uns solets.
Va ser una excursió molt interessant i divertida... ara ja podeu dir que vau dinar al cràter d'un volcà!!!


22 comentaris:

  1. Rosana tens molta rao va ser una excursio molt dibertida multisimes gracies per fe que pugesim anar alla,i per posar quet video.
    ADEU!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Mare meva que cara tenim alguns jejjejejee¡!!¡
    amb va agradar molt aquell dia va ser chulisim va ser la bomba jajjjjaja¿¡¡¡!!!

    ResponElimina
  3. Rosana tens molta rao va ser una excursio molt dibertida multisimes gracies per fe que pugesim anar alla,i per posar quet video.
    ADEU!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Va ser una excursio molt xula i divertida amb tots els meus conpanys i sobretot amb la Xiomara.

    ResponElimina
  5. Si, va ser molt xula l'excurció i la sorpresa també, jeje.

    ResponElimina
  6. Quan van anar a Olot, va ser molt chula mes amb la xiomara.
    Que s´ha anat a peru uns dies.

    ResponElimina
  7. M'agrada Las Fotos de Sortida de Olot

    ResponElimina
  8. La sotida va estar molt divertida,i la sorpresa també pero jo el volca pensaba que era mes gran.

    ResponElimina
  9. M'agraden molt els fotos pero el que mes me agrada es la de la tarta.

    ResponElimina
  10. M´agrade mot les fotos pero el que mas me agrada esel bolcan.

    ResponElimina
  11. Hola va ser molt divertida i amb els nens petits tambè.

    ResponElimina
  12. Mai havia imaginat poder menjar al cràter d`un volcà.He descobert que no tots el volcans estan en erupció contínua.

    ResponElimina
  13. Molt divertida la excursió quina pena que no vaig poder venir i molt bones les fotos XD

    ResponElimina
  14. I love the photo of escursion to olot

    ResponElimina
  15. QUINA CARA HE POSAT EN UNA FOTO
    XDXDXDXDXDXDXDXD

    JEJEJEJE

    ResponElimina
  16. la sorpresa en el museo estaba molt chula m'agradat molt anar a Olot ha sigut divertidissim.
    jo creia que el volcà era més gran, però a un així m'agradat aqueta excursió.

    ResponElimina
  17. Christian Caucota Galan29 d’abril del 2010, a les 12:27

    Em va agradar molt aquella excursiò.

    ResponElimina
  18. Ja sé que no vaig poder venir peró que sapigueu que m'hauria agradat venir,llastima per la xiomara, que esta a perú molt chulas las fotos

    ResponElimina
  19. I like the photo of the escursion to olot

    ResponElimina
  20. QUE MACA LA PRESENTACIÓ DE LES FOTOS!!!!!! VA ESTAR MOLT I MOLT BÉ LA SORTIDA!!!

    PETONETS!!

    ResponElimina
  21. Alba (la senyu de música)1 de maig del 2010, a les 12:07

    Que xules les fotos!! jeje, que guapus que esteu!!
    I quina enveja que em feu!! JO VULL ANAR D'EXCURSIÓ ALGUN DIA!!

    ResponElimina
  22. Hola nois/es!!!!
    sóc la Jesica de les roques volcàniques. les fotos són molt xules i la excursió va ser molt molt divertida!!m'ho vaig passar molt bé amb tots vosaltres!!!.
    PETONÀS a tots i totes

    ResponElimina