dilluns, 9 de novembre del 2009

Plàstica

Pensant en algun artista mediterrani... Vaig pensar que podria ser interessant estudiar la trajectòria artística de l'ANTONI CLAVÉ.

Era força desconegut per a nosaltres però vam buscar informació sobre l'artista i ara ja coneixem una mica més a aquest artista català. Amb la introducció de les obres d'art d'aquest artista a l'aula es pretén que us submergiu en el món de les arts plàstiques, que conegueu al pintor i la seva vida, donant així diferents models plàstics perquè a l'hora de produir les vostres pròpies creacions pugueu disposar d'un gran ventall de possibilitats tant a nivell cognitiu com expressiu i comunicatiu. Es tracta doncs, d'educar la mirada... La vostra mirada! I treballar la vostra creativitat!

Demà continuarem gaudint amb aquest artista, recordeu de portar les capses i a ser possible capsetes més petites! Aniré penjant fotos de les activitats!

Fins demà petits artistes!

Noemí

10 comentaris:

  1. M'encanta l'art d'Antoni Clavé. Ja que l'esteu estudiant, algú podria dir-me quins són els seus colors preferits??
    Tic,tac,tic,tac....qui respon??

    ResponElimina
  2. Ara no m´enrecordo,però el color que no l`agradava posar a les seves obres era el verd.

    ResponElimina
  3. Molt bé Ari! Bona observació. Quins colors doncs feia servir habitualment?

    ResponElimina
  4. petits artistes?¿ crec que ja som grans Noemi XD

    ResponElimina
  5. M'agrada molt de que haigui una altre mestre en el blog.
    Estic molt contenta.

    ResponElimina
  6. Pablo, quan vaig escriure lo de "petits artistes" em referia al concepte d'artista no al de ser més o menys gran!!! Jejeje. A poc a poc anireu creixent com artistes, a mesura que treballeu, us esforceu i, com no, gaudiu de les activitats plàstiques que farem al llarg del curs.

    Fins demà!

    ResponElimina
  7. Noemí tens raó espero per aquest curs que tots gaudim de les tardes de Plàstica.


    Adeuuuuu.

    ResponElimina
  8. Que be Noemi! Per fi has entrat al blog i m`agrada que estiguis amb nosaltres.

    ResponElimina
  9. Noemi son 5 per que es restan 2eran 7 i restas 2 son 5.

    ResponElimina
  10. noemi quan farem el petit armari?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿

    ... ...
    . . . .
    . . . NOEMI
    . . ---------
    .
    Tinc ganes de fero!¡!¡!¡!¡

    ResponElimina