dimecres, 4 de novembre del 2009

Diari d'una mestra....

Avui ha estat un dia molt llarg. Tinc molta feina i vaig una mica estressada. Espero posar-me al dia. Les classes continuen la seva marxa, tot i que de vegades els alumnes es despengen de les explicacions. Suposo que aquestes coses són normals, sobretot al final del dia. Tots estem cansats.

Aquesta tarda he començat un nou curs a Granollers. Es tractava d'aprendre a relaxar-se, però la veritat és que m'ha costat molt. Mentre la mestra parlava amb una veu suau intentant que deixéssim els nostres problemes i el nostre dia a dia de banda, jo no podia fer una altra cosa que pensar en tot el que haig de fer.

De tota manera estic contenta perquè aquest divendres he quedat amb un amic meu de tota la vida. Fa dies que no ens veiem i estic desitjant compartir una estoneta amb ell per posar-nos al dia. M'agrada molt quedar amb els meus amics.

Per cert, hi ha una cosa que ha estat al meu cap durant tot el dia. Se m'ha enganxat com una paparra al cervell i no he tingut manera de poder-me-la treure. Un cop i un altre em venia el mateix...vaig a descarregar-ho aquí, a veure si així demà ja no el porto posat.

5 comentaris:

  1. Quanta feina que ha tingut avui mestra.

    M'agradaria conèixer-la.

    ResponElimina
  2. Nicole,
    Benvinguda al nostre blog. Els nens de la classe estan molt emocionats pels teus comentaris. Ha estat una sorpresa per nosaltres rebre la teva visita. Ens agradaria coneixe't millor. Com ara estem treballant el diari, si et ve de gust explicar-nos coses teves, a mode de diari, envíans un correu a vulcanos09@gmail.com i ho penjarem al blog.

    ResponElimina
  3. Moltes gracies per la benvinguda.
    Si m'agradaria explicaros coses mevas, a mode de diari.

    ResponElimina
  4. Aquesta cançó es molt bonica.

    ResponElimina
  5. Jajajaja aquesta canço s`engaxa molt després no pots parar de cantar-la.Encara que no m´agrada la cançó.

    ResponElimina