dimecres, 21 de juliol del 2010

Les vacances

Hola nois!!

Com van les vacances? Jo acabo de tornar de viatge. He fet un creuer pel Mediterrani. M’ho he passat molt bé. Com ja sabeu que m’agraden molt els volcans vam anar a visitar el Vesuvi...recordeu? Aquell volcà que va fer una erupció molt violenta i va tapar tota la ciutat de Pompeia. Va ser una visita molt interessant! Si estiguéssim a classe us explicaria moltes anècdotes que per aquí no puc explicar...jeje, com per exemple quina senyal utilitzaven els romans per indicar la direcció d’un bordell (busqueu al diccionari).

Aquests dies he aprofitat per llegir i descansar una mica. Tot i així m’he recordat molt de vosaltres i també de les meves companyes. Avui en llegir tot el que heu escrit també m’he emocionat. Ha estat un any ple d’experiències per tots i penso que mai tindré un grup com vosaltres.

I per animar-vos una miqueta aquí us deixo una cançó que coneixeu i que se que us agrada.




14 comentaris:

  1. Rosana ja m'agradaria tornar al cole i trobarme amb molts dels meus companys i companyes tinc ganes de tornar a les classes de abans i de les mestres es clar espero tornar a trobar-nos tots nosaltres .Em fa molta pena de que no us tornare a veure en las classes jo per mi tornaria a repetir sise perquec ha sigut un sise que mai olvidare.

    ResponElimina
  2. hola rosana i noemí com esteu? ami tambe magradaria tornar a les clases i que us lo passeu molt be que sapigueu que us trobo molt a faltar ja anire al cole a visitar a totes però primer a vosaltres jejejeje un peto ven gran

    ResponElimina
  3. jeje que chulo que esta en video con todas las fotos la cancion esa...jeje me trae muchos recuerdos
    yo ahora estoy en malaga en casa de mi padre i les e enseñado a la rosa mi hermanastra a mi parde i a las amigas del barrio el blo i dicen que algun dia ya se pondran i ablaras jeje.noemi rosana os hecho mucho de menos!!

    ResponElimina
  4. UPS!!perdon essuq e de la mania lo e puesto el castellano:b PERDON

    ResponElimina
  5. HOLA A TODOS.
    BUENO....QUIZÁ SEA UN POCO TARDE PARA ESCRIBIR.PERO ACABO DE METERME EN MESES.Y CUAL HA SIDO MI SORPRESA??GUAUUUU TODOS HABÍAIS SEGUIDO EN CONTACTO.RECUERDO QUE EL ÚLTIMO DÍA DE CLASE ME FUI LLORANDO (CUANDO NO ME VISTEIS,PORQUE HABIA SALIDO A LA CALLE).SÉ QUE MUCHOS ESTAIS ENFADADOS CONMIGO,PERDONARME.YO YA LO HE HECHO.SI ALGUIEN LEE LO QUE HE ESCRITO QUE ME RESPONDA PORFA..ES PARA VER SI ALGUIEN LO LEE.
    CUIDAROS MUCHO,ARIADNA.
    PD:ROSANA TE VEO EL AÑO QUE VIENE (EN QUINTO CON FRANCESC).HASTA LA FECHA.

    ResponElimina
  6. BUENO ARIADNA TODOS EMOS COMETIDO ERRORES, PERO TE DIGO UNA COSA NUNCA ES TARDE PARA PERDONAR ASI ESTEMOS TODOS MOLESTOS CONTIGO, PERO EN EL FONDO DE MI HAY ALGO QUE ME DICE DE QUE TU TAMBIEN ERES ESPECIAL PARA MUCHAS COSAS, ASI ES QUE TU TAMBIEN TE MERECES LO MEJOR CUIDATE MUCHISIMOS BESOS YA NOS VEREMOS EN EL INSTITUTO ADEU.

    ResponElimina
  7. Arianda tambien as hecho mucho daño a algunas personas por eso estan enfadados o me equivoco?
    jo nunca he hecho daño a alguien ni lo hare pero se que algun dia te perdonaran tu tambien tienes cosas buenas lo que passa es que no lo espressas ni lo haces. besos a todo y suerte

    ResponElimina
  8. Aiiii els meus nens que guapos!!!
    Imad, estic molt contenta que entris al blog i que ens escriguis, no deixis de fer-ho, ens agrada tenir notícies vostres.
    Selena, jo també estic a Màlaga!!!
    Marc..carai!! T'has fet gran aquest curs i és impossible que tornis a repetir sisè. Ara toca demostrar a tothom que ets una gran persona i un bon alumne. Has de tenir empenta i molta força per continuar endavant!
    Jossy, com va tot? Què maca que ets! Tens un gran cor, ja ho has demostrat altres cops i ens agrada veure que segueixes així, no canviis.
    Ari...aiiiii....no saps quant m'enrecordo de tu. Has estat una alumna molt especial per mi. Ens has mostrat moltes vegades la teva cara més fosca i més dura, però els que sabem veure més enllà també hem vist una persona que sap estimar i que es preocupa pels demés. Mai és tard per demanar perdó, m'alegro que ho hagis fet. T'envio un petó moooolt gran i una abraçada, com aquelles que de tant en tant ens feiem al cole. Cuida't guapa.

    ResponElimina
  9. marta (una amiga de la selena)20 d’agost del 2010, a les 15:00

    Hola soc una amiga de la Selena:
    me ha gustado mucho pero podriais poner las letras en castellano y en catalan!

    ResponElimina
  10. Alba (la senyu de música)21 d’agost del 2010, a les 15:39

    Ai Ariadna...crec que tu i jo sempre ens hem portat bé, i ens ho hem passat bé, oi? per mi no has estat mai una alumna difícil, tot i que a vegades tens una capacitat per veure i entendre les coses com si fossis molt més madura que els teus companys, i això els ha pogut desconcertar a ells i a vegades a les senyus...
    Ets molt analista i detallista i això és molt positiu.
    Només desitjo que siguis feliç i que vulguis ser-ho, perquè t'ho mereixes!
    Un petó ben fort!

    ResponElimina
  11. PARA NOEMÍ,ALBA Y ROSANA.
    No sé si vosotras estareis de acuerdo con lo que voy a escribir,pero durante este curso he ido aprendiendo cosas.
    La acertividad,controlar el carácter...y muchas cosas que podría decir.
    Pero cuando realmente me he dado cuenta de todo lo que he aprendido y lo he puesto en práctica ha sido en Julio.Muchas cosas han cambiado en la Ariadna de Junio a la de Agosto.Ya sé que ha sido poco tiempo para cambiar pero lo he hecho.Me siento muy orgullosa de vosotras que sois unas profesors estupendas Y DE MI MISMA.

    ResponElimina
  12. Ari!!
    Ets la millor!!!! De debó!!!
    Gràcies a comentaris com el teu veig que la nostra feina té sentit, i això em fa començar el curs amb molta energia.
    Tinc ganes de veure't!!
    Un petó mooooolt i mooooolt gran...

    ResponElimina
  13. Christian C desde el meu cor10 de novembre del 2010, a les 15:32

    Gracies per ser ser tan bones mestres sobretot tu rossana m encantaria que fosis la meva mestra tota la vida no hi ha ninguna profeora millor que tu to prometu

    ResponElimina
  14. Buaaaaa!!!
    Cristian us trobo molt a faltar. Jo també penso que vosaltres sou especials, tots i cada un. Em va encantar que vinguessis a veure'ns i et desitjo el millor, de debó. Vull que sàpigues que sempre tindràs un lloc al meu cor i pots comptar amb mi pel que vulguis.
    Molts i molts petons
    Rosana

    ResponElimina