diumenge, 6 de juny del 2010

El vostre RAP!!!


Ja fa uns dies que vam començar a treballar amb la idea de fer un rap....

Tot i que és un estil que molts de vosaltres heu escoltat i coneixeu (tenim un gran expert com és el Pablo!), vam començar per escoltar algunes cançons del "famós" Chicho (el germà de la Noemí). 
Després, en grup, vau començar a escriure el vostre rap i buscar les bases electròniques per acompanyar-lo... (amb un programa que va resultar que no era el millor...ejem,ejem...)



Dimarts passat vam tenir la sort de rebre la visita del Chicho, el germà rapero de la Noemí, que ens va explicar com va començar ell a cantar rap, i ens va ajudar moltíssim amb les lletres i amb la música (ens va ensenyar on trobar bases electròniques més adequades...)




Sort que ens va ensenyar com trobar unes bases electròniques pròpies de rap i a partir d'aquí la feina va ser una mica més fàcil... Grup a grup vau anar ensenyant allò que havíeu començat a fer i us va ajudar a millorar allò que no quedava prou bé...
La veritat és que va ser una sort poder comptar amb la seva ajuda! 


Gràcies, Noemí, per fer possible que vingués el teu germà!! Jo crec que TOTS vam aprendre moltes coses del rap, de les "peleas de gallos", de la música, de com fer rimar la lletra...

La veritat és que el resultat del vostre treball, de cadascun dels grups, és MOLT i MOLT BO!!! Felicitats i a seguir treballant!!!!






 
 

13 comentaris:

  1. Jo estic decord amb tú Rosan tots els raps an quedat molt i molt bé,anque no puc di que sigues fasil jajaja!!!
    trubare molt a faltar tot aixo de fer raps am els meus millors amics (i mestres) i anar al por abentura.
    amb tots bosaltres.
    multisimes gracies per benir germa de la noemiii!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. m'ho vaig pasar super bé aquest dia, moltes gracies chicho per ensenyarnos fer rap.

    ResponElimina
  3. Hola a tots i a totes!!

    Sóc una amiga de la Noemí, mestra també, i estic encantada amb la dedicació del blog i les activitats tan xules que feu a la vostra escola!!!! quina envejaaa!!!

    Aprofitar aquestes línies per felicitar a la Noemí pel treball que fa cada dia, i per la il·lusió que posa en cada projecte que realitza. Nois! aprofiteu que la teniu com a mestra!! ja que alguns i algunes ja no podem!! jajaja home si que podem...perquè aprenem constantment coses d'ella, sobretot com a persona ;)

    Chicho!!!! Jo vull un cd signat!!! encara tinc al cap la cançó "no entiendo de hip hip...tampoco de hop hop..." Ets un crack!

    Felicitats a tots dos!!

    Una abraçada molt "especial"

    Mon

    ResponElimina
  4. aquesta classe ha sigut molt divertida ,perque em hapres com fer un rap ,m'agradat que vingi a el chicho a ensenyar-nos.
    moltes gracies chicho.

    ResponElimina
  5. El chicho es molt amable amb nosaltres,volen que vingi per fi de curs a cantar per nosaltres adeu passa-to be chicho adeu...

    ResponElimina
  6. En aquesta activitat em vaig divertir molt perquè va ser molt difícil fer que rimi tot espero que la pròxima vegada sigui mes fàcil.

    ResponElimina
  7. Han quedat molt be els raps¡¡¡¡¡¡¡¡
    Jejejejejejejejeje¡
    El que mes m'ha agradat ha sigut grabar-lo, el Alejandro i el Christian S feiem tonteries.

    ResponElimina
  8. A sigut més interessant que e tingut en la meva vida..
    El meu grup el rap ens va quedar molt bé (gracies germà de la Noemí)

    ResponElimina
  9. SELENA:que xulu quan vem fer el rap i que guay que ve vsnir el germa de la noemi a ensenyar-nos a fer-lo.

    JUANI:ami m'agradat molt fer el rap per que melepasat molt bè rient molt.

    ResponElimina
  10. Alba (la senyu de música)10 de juny del 2010, a les 20:27

    M'agrada que us agradés la visita del Chicho i l'activitat de fer el rap!!!
    A mi també m'ha agradat molt i n'he après moltíssim!!! Però encara no s'ha acabat!!! Ara podrem fer un videoclip!!!
    Jo vull agrair-vos a tots vosaltres perquè sou uns cracks!! perquè sou molt treballadors, motivats i és molt divertit i molt agraït treballar amb vosaltres! Us trobaré molt a faltar!!!
    I agrair a la Noemí i a la Rosana perquè em deixen fer amb vosaltres tot allò que vull, perquè ens deixen hores seves per treballar, i perquè sempre han estat al meu costat per recolzar-me en les diferents activitats que hem anat fent al llarg del curs!!

    ResponElimina
  11. aquell dia va ser molt xulo i em va agradar molt. quann va venir el germa de la noemi em va agradar molt i era molt guapo eeeeeehhhh noemi
    jajjajjajajjajjjajjajj

    ResponElimina
  12. M'agraden molt els vostes raps menys el grup de la'Ariadna , els dels demes estan chulissims
    sobretot el de los raperos de la calle perqué estic en una foto fent de profe

    ResponElimina
  13. ola rossana a hora astamos mal porqui nostamos jontus pero nopssa nada es la vida i la NOEMi es una mejor prof de mundo i la rossana dew

    ResponElimina