dijous, 11 de novembre del 2010

Eii, com esteu???

Hola nois i noies!
Com va tot? A alguns de vosaltres us he anat veient, però de molts de vosaltres no sé res. Espero que hagi començat bé el nou curs i hagueu fet nous amics.
Nosaltres continuem com sempre...cole...nens...deures...controls.. ja sabeu. Tot i així em recordo molt de tots vosaltres. Us trobo a faltar. Vau ser un grup molt especial i vam gaudir molt tots junts. Recordo sobretot els dies d'educació per la ciutadania, les cançons que vam compartir, rialles, llàgrimes... ara no és el mateix.
I com que encara tinc ganes de compartir coses amb vosaltres, aquí us deixo el vídeo d'una cançó que estem treballant. La lletra parla d'un "giraluna", és a dir, d'algú diferent, que no segueix les normes, no fa el que fa tothom i porta una vida alternativa. Tots en algun moment ens hem sentit una mica "giralunas". Escolteu la lletra, val la pena.
Una abraçada ben forta per tots.

12 comentaris:

  1. Rosana jote trobo molt a faltar perque ens esplicabem coses entre totts ens coneixiem els uns als altres algu que venia malament algun dia i sempre hem ajudat a mi elsaltres diuen que si pero ami noestic gaire content perque els altres el hi va be tot no en tindreu una gaire bona sorpresa si ho voleu saber es que men vaig de aqui i no us podre veure pero algun dia jo vindre a veuret ara em sento trist de dir aquestes paraules perque fer un post de que un membre dels vulcano abandoni i sen vagi de aventures encar que no estigui jo sempre seno vosaltres seguire escribiunse comentaris pero alla estare millor de veritat per algunes coses en general perque tinc uns pesat que mels tinc que evitar i son grans com en el cul em fer molta pena de marxar el dia que men vagi i lo primer que fare es pensar en vosaltres de veritat ara escrivin em poso a plorar de dir aixo pero ara no men anire sera per nadal aixi que us ho passeu molt be i que seguieixis aixins he apres molt de tu i de tots un peto

    ResponElimina
  2. ui men he menjat algunes paraules

    ResponElimina
  3. Maaaarrc!!!!
    aish! Quina pena tot això que em dius! tinc moltes ganes de veure't. A veure si pases un dia per l'escola i parlem. No estiquis trist, segur que allà on hi vagis et tractaran molt bé. I que sàpigues que aquí tens una senyu-amiga per al que vulguis.
    Un petó molt gran.

    ResponElimina
  4. BUENO....................AIII MARC QUE EM FARÀS PLORAR.COM HEM RIGUT TU I JO?VERITAAT?
    JEJEJEEJEJ.ESTIGUES TRANQUIL.M 'ENRECORDO MOLT DE TU.

    I JO DONCS RES COM SEMPRE.AMB LES MEVES COSES,ELS MEUS MONS.

    UN PETÓ MOLT FORT A TOTS.

    ResponElimina
  5. Marc!!!
    noi, passa un dia per l'escola i així et veiem!!!! ja saps, cada dia a les 5h allà estem, despedint a les criatures!!! ens farà il·lusió que ens vinguis a veure, tot i que només ens hi trobaràs a la Rosana i a mi, que la Noemí ja no hi és...
    Venga!!! ànims i a veure si ens vens a veure!

    ResponElimina
  6. a veure si puc el divendres a veure bueno que tinc contols espero rebre comentaris vostres i dels meus companys

    ResponElimina
  7. Nens de 5e jo se que podeu guanyar els de 6 perque en veritat son uns pardillos Rosana ensenya com vas ensenyar al nostre curs de veritat val la pena sobretoto pels nens de 5 de veritat de de bo bueno dema vinc a veureus tranqulas espero que no me inpedeixin les meves coses

    ResponElimina
  8. Nens de 5e espero que li estigueu fent cas a la rossana , com lla sabeu era la nostra professora i os o asseguro es la millor de totes .
    Aqui al institut tot es molt mes difícil .
    Os aconsello que estudieu per lo menys 30 min. al dia si no o passareu fatal.
    Espero que segiu el meu consell i li feu cas a la rossana .
    Adeu . I molta sort en tot aquest curs .

    ResponElimina
  9. Ufff... Quina sensació al llegir tot això... Com és natural cadascú segueix caminat pel seu camí però continueu sent molt i molt especials. Jo ja ni estic al Santiga però no us oblido, els momentos i les persones especials són dificils d'oblidar!! Us animo a continuar estudiant i sent tan bones persones i Marc, no et preocupis tot anirà bé i coneixeràs nous amics i amigues! Mira jo, també he canviat de feina i he conegut a persones molts maques. Ja ens explicaràs. Un petò ben fort per tots i totes!

    ResponElimina
  10. Christian tens més raó que un sant en aixó que dius.Que si no estudien (ells) ara després s`empenediran.Força i porteu-vos bé amb la Rossana.Sino ens emprenyarem tots els que fèiem sisè l`any passat.M`ENRECORDO MOLT DE TU nOEMÍ.

    ResponElimina
  11. oh my god , rosna crec que me es molt dificil anant tirant tots son examen , penso: que no pot ser ninguna semana sense examens , teniau rao amb
    lìnstitud es masa dificil . Tambe tot esta cambiant las amistats , sembla inclus que a vegades fagi mal algu sense fer algu que ell et digui ( amics) , desde que he pasat sise tot ha sigut diferent fins hi tot els membres vulcano ja no escriuen comentaris, no crec que pugui tirar endavant, pero no puc , lo que mes em costa es angles mai havia suspes una asinatura , no se que fer per tirar endavant.

    ResponElimina
  12. marc, tens mail?
    m'agradaria que ens m'escrivissis quan estiguis tan tris. Jo sé que tu pots tirar endavant, ets un noi fort i la teva família està al teu costat. Sigues tu mateix i oblida't de com et veuen els demés. Recorda que tots som supers i tots som especials. Tu ho ets. Jo ho sé perquè ho he vist.
    Molts ànims i un petó molt fort.

    ResponElimina