dijous, 29 d’octubre del 2009

Jueves

Aquesta és la cançó que cantarem a la Festa de la Castanyada.




Si fuera más guapa y un poco más lista,
si fuera especial, si fuera de revista,
tendría el valor de cruzar el vagón
y preguntarte quién eres.

Te sientas enfrente y ni te imaginas
que llevo por ti mi falda mas bonita,
y al verte lanzar un bostezo al cristal
se inundan mis pupilas.

De pronto me miras, te miro y suspiras,
yo cierro los ojos tu apartas la vista,
apenas respiro me hago pequeñita
y me pongo a temblar.

Y así pasan los días de lunes a viernes,
como las golondrinas del poema de Bécquer,
de estación a estación,
en frente tú y yo,
va y viene el silencio.

De pronto me miras, te miro y suspiras,
yo cierro los ojos tu apartas la vista,
apenas respiro me hago pequeñita
y me pongo a temblar.

Y entonces ocurre,
despiertan mis labios,
pronuncian tu nombre tartamudeando,
supongo que piensas qué chica más tonta,
y me quiero morir.

Pero el tiempo se para,
y te acercas diciendo,
yo aún no te conozco y ya te echaba de menos,
cada mañana rechazo el directo y elijo este tren.

Y ya estamos llegando,
mi vida ha cambiado,
un día especial este 11 de Marzo,
me tomas la mano,
llegamos a un túnel que apaga la luz.

Te encuentro la cara gracias a mis manos,
me vuelvo valiente y te beso en los labios,
dices que me quieres y yo te regalo
el último soplo de mi corazón.

La oreja de Van Gogh

39 comentaris:

  1. Gràcies per dedicar-nos la cançó...un petonet a tots i bon cap de setmana

    ResponElimina
  2. aquesta pàgina es el millor xxxxxxxxxddddddddddd

    ResponElimina
  3. Hola esta cancion la cantemos en la castañada i quedo fatal


    por que encima la cantemos en el patio sin microfonos i teniamos que gritarr como lobosss

    xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ResponElimina
  4. me a agradat multisim la canso de jueves 11 de marzo

    ResponElimina
  5. me agrada aquesta pagina. aquesta pagina mola

    ResponElimina
  6. El bloc es la millor som macnifics tots els de 6è

    ResponElimina
  7. La seño ha fet aquet bloc

    ResponElimina
  8. Danaeeeeeeeeeeee, els accents!!!! I recorda...s'escriu m'agrada. Bufff!!! Quanta feina ens queda per fer.
    Petonets

    ResponElimina
  9. Meri...EN CATALÀ, si us plau!!!
    Christian....no tinc paraules, encara no entenc la teva frase.

    ResponElimina
  10. Hola soc una noia com podeu veure ,m'agrada molt aquest blog i em agradaria conèixer a totes les persones que són d'aquest blog.Saludos...

    Aquesta cançó és una de les meves
    cançons preferides.

    ResponElimina
  11. Hola anònim m`agradaria que la pròxima vegada que posis un comentari digues el teu nom. De totes maneres estic molt contenta de que hagi una persona que li agrada el bloc.

    Adeu,Ari

    ResponElimina
  12. no corem masa siusplau una miqueta de respecte eeeeeeeeeeeeeeeee

    ResponElimina
  13. Hola Xus i Ari ,jo em dic Nicole i tinc 11 anys.

    Ari em agradaria conèixer, i a tu també Xus.

    ResponElimina
  14. peró soc la noia del anomin

    ResponElimina
  15. Hola Nicole em dic Jossy.
    Em agradaria conèixer-te millor.

    ResponElimina
  16. nicol jo tambe tinc 11 i tambe et bui coneger

    ResponElimina
  17. Hola Jossy a mi també em agradaria molt conèixeer-te molt.

    ResponElimina
  18. holaaaaaaaaaaaaa nicoleeee i hola tambe per tots m'agradaria coneixerte i estic mol contenta de que agi una persona mes al nostre blog buenooooo adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ha tots ecepte tu nicole

    ResponElimina
  19. era la jo la janira la que abia escrit aixo

    ResponElimina
  20. Hola a tots.
    Temps que no ens comuniquem ,per què no es conecten?
    No tenen temps?
    O es per un altre motiu?
    Bo em ticncc que anar ,demà em conectaré.
    Adeuuuuuuuuu.

    ResponElimina
  21. Hola a tots y també hola Nicole em gradaria que entressis un d'aquets dies per parlar una miqueta.Que et pareix si demà ens comuniquem a les 20:30 de la tarda vale.



    em respons....

    ResponElimina
  22. ,M' AGRADA MOLT AQUESTA CANÇO

    ResponElimina
  23. nicol soc amic de tots els nens del bloc

    ResponElimina
  24. Hola Alejandro i Xiomara em gradaria conèixeros molt.
    Per què no entreu uns d'aquets dies ala blog y axí parlem de coses nostres?
    Bo em tinc que anar.
    Saludos a tots.
    Jossy ets una nena molt maja.
    Adeu

    ResponElimina
  25. janira: ha dit
    holaaaaaaaaaaaaaaaaa nicole estic molt contenta que t´hagis ficat en el blog m´agradaria coneixerte bueno adeuuuuuuuuuuuuuuuu a tots i ha tu nicole.

    ResponElimina
  26. janira:ha dit
    holaaaaaaaaaaaa nicole i a tots m´agradaria coneixerte a que colegi vas?
    bueno adeuuuuuuu a tots a tu nicole

    ResponElimina
  27. ha dit:janira
    nicole que no em contestes bueno nicole adeuuuuu

    ResponElimina
  28. holaaaa¡ em dic gemma i m`agrada molt el vostre blog m`agradaria conexeros.

    ResponElimina
  29. holaaaaaaaaaaaaaaa em dic Emma m`agrada molt el vostre blog com sinota que us la veu currar molt amb aquet blog bueno m`agradaria coneixeros mes bueno que m`agrada molt el vostre blog adeuuuuuuuuuuuuuuu.

    ResponElimina
  30. Benvingudes al blog, Emma i Gemma. Estem encantats de que us passeu per aquí.

    ResponElimina
  31. La canço no ens va quedar molt be cadascú cantba el que volgues.

    ResponElimina
  32. M agrada las fotos de guitara latreca Gracia

    ResponElimina
  33. M agrada Las fotos de Guitara latreca

    ResponElimina
  34. M'agrada la Exscorcion de Parc Natorar

    ResponElimina
  35. M'agrada La Escorcion La Parc Natorar

    ResponElimina